English

רשמים - הסיפור שלך, המילים שלנו

מאמרים

חבל על הזמן: על עיתוי נכון ושיווק יעיל

מה משותף למוכרי אנציקלופדיות, קבצנים הנכנסים למסעדה, שיחת טלפון מעמותת צדקה ונציג מכירות ללימוד אנגלית בקניון? לכולם מכנה משותף אחד: הבנה לא נכונה של שיווק ו'טיימינג'.



> קרא עוד

למה (לא) לנהל דף בפייסבוק?

שיווק העסק במספר חזיתות הוא דבר נבון מבחינה עסקית, אך עסקים רבים שוכחים דבר אחד: באינטרנט, כמו בחיים, תפסת מרובה לא תפסת. למה לא תמיד כדאי לפתוח דף עסקי בפייסבוק?



> קרא עוד

כתיבת דוא"ל על פי הנוהל

בשנים האחרונות הפך הדואר האלקטרוני לערוץ התקשורת העיקרי (ולעתים היחיד) בין אנשים. כמו לערוצים אחרים, גם לעולם הדוא"ל חוקים משלו, ואלו עשויים להיות ההבדל בין עוד דוא"ל סתמי לבין מסר ברור וממוקד המשיג את מטרתו.



> קרא עוד

"זה מעניין את כולם, ברור!" – על מיקוד וקהל היעד

האם ניתן למכור שירות שמתאים לכולם, או שכדאי להתמקד בקהל יעד ספציפי? מה בחר לעשות אפי המרצה, וכיצד לשווק עסק רב-תחומי בלי לפגוע במיקוד ובתוצאות?



> קרא עוד

"מה לא עשיתי בסדר?"

גולש שלא יאהב את הכתוב באתר ינטוש אותו – ובעלי העסקים מודעים לכך. מדוע, אם כן, אתרים כה רבים נכשלים בדרך? להלן מספר טעויות החוזרות על עצמן – כדאי להכירן ולהימנע מהן.



> קרא עוד

"למה? ככה!" – על גלישה ברשת וכתיבה תמציתית

האינטרנט שינה את כללי המשחק. מומחי שיווק ויועצי תוכן מנסים לפענח את הנוסחה לאתר "מחזיק גולשים", כשהשאלה היא האם לכתוב בתמציתיות או להאריך ולפרט.



> קרא עוד

"אחרי החגים": עת לכתוב ועת לנוח

דורות רבים של יהודים גיבשו את מתודולוגיית "אחרי החגים". כבעלי עסקים, איננו יכולים להרשות לעצמנו לשקוט על השמרים, אך עלינו להתאים את אופי פעילותנו לרוח התקופה.



> קרא עוד

"נעשה ונשמע" – על שבועות וכתיבה שיווקית

אם בעבר אמרו אבותינו"נעשה ונשמע", הצרכן ישראלי שינה את סדר המילים: "נשמע ונעשה". מטרתו של כל עסק היא לעבור משלב ה"נשמע" לשלב ה"נעשה", או בעגה המקצועית: הנעה לפעולה.



> קרא עוד

ביעור חמץ, שדרוג האתר – ומה שביניהם

תקופת הפסח היא הזדמנות נפלאה לבער את החמץ האלקטרוני, לסרוק את האתר ולשרג את מראהו.
זו מטלה קלה לביצוע, המשפרת את חזות העסק ומעמדו.



> קרא עוד

יש לך מכתב – טיפים לניוזלטר "נכון"

אנשי שיווק יודעים היטב, כי עלות גיוס לקוח חדש יקרה פי 5 מעלות השמירה על לקוח קיים.
יש דרכים רבות לניהול והפקת ניוזלטר. להלן חמישה טיפים פשוטים, בסיסיים אך מהותיים



> קרא עוד

"והגדת לבנך" - סיפור חיים כגשר בין הדורות

לא פעם, באופן טבעי, חש מייסד 'השבט' כי קיים נתק בינו לבין שאר בני המשפחה, וכי התקשורת מצטמצמת לכדי העברת מסרים קצרים, דיווחים על התרופה היומית ושיחות בטלות בלבד.
מגמה רווחת בשנים האחרונות, תיעוד בכתב של סיפורי חיים, שוברת את "מעגל הקסמים" שנוצר…



> קרא עוד

"חיים ומוות ביד הלשון" – תרבות עסקית בחו"ל

היזם הישראלי אינו חושש מאתגרים, ונכון לכבוש כל הר הנקרה בפניו. עם זאת, ניהול עסק מכיל בתוכו נדבכים רבים והיזם חייב, במגעיו עם עמיתיו מחו"ל, להקפיד הקפדה יתרה על מוצא פיו, אופן ניסוח מסמכיו ודרך התנהגותו…



> קרא עוד

שיווק ברשת – טיפים לעסק הטרי

מזל טוב! פרשת ממקום עבודתך והחלטת ללכת בדרך חדשה. כעת, כיצד מגייסים לקוחות? מספר פעולות – חלקן הגדול דורש זמן בלבד ללא השקעה כספית- תאפשרנה לך להיחשף, לקדם את עסקך ולמתג את תדמיתו בצורה..



> קרא עוד